Hvad er vi for en klub?

Vi ønsker en klub, hvor medlemmerne føler, at alt er muligt, så længe sikkerheden er i top og det ikke går ud over en selv eller andre. Vi prioriterer en tryg og ansvarsfuld tilgang til alle aktiviteter.

Nye medlemmer bliver inddraget og velkomne fra starten. Vi ønsker at skabe en inkluderende atmosfære, hvor nye medlemmer føler sig værdsat og hurtigt finder deres plads i klubben.

Vi har tillid til, at alle medlemmer efterlever klubbens vedtægter og reglementer. Dette skaber en tryg og harmonisk klubkultur, hvor medlemmer kan føle sig sikre og have tillid til hinanden.

Vi værdsætter og giver plads til forskellighed. Vi anerkender, at medlemmerne har forskellige færdigheder, interesser og præferencer. Vi opmuntrer til mangfoldighed og skaber et rum, hvor medlemmerne kan udforske og udvikle sig inden for deres egne interesser.

Vi respekterer hinanden og de forskellige aktiviteter, der tilbydes i klubben. Vi anerkender, at medlemmerne har forskellige passioner og ønsker, og vi skaber et miljø, hvor alle aktiviteter værdsættes og respekteres.

Vi kommunikerer åbent og transparent. Vi vægter ærlighed og åbenhed i vores dialog med hinanden. Vi opmuntrer til aktiv kommunikation, hvor medlemmerne kan udtrykke deres meninger og lytte til andre medlemmers perspektiver.

Vi er åbne og modtagelige for nye ideer, feedback samt ris og ros. Vi ønsker at skabe et miljø, hvor medlemmerne føler sig trygge ved at bidrage med deres input og hvor deres forslag bliver taget seriøst.

Vi har det sjovt på vandet, uanset om vi er på en afslappet hyggetur eller nørder med teknikken. Vi prioriterer glæden ved vandsport og skaber en positiv og sjov atmosfære, hvor medlemmerne kan nyde deres tid på vandet.

Vi føler os velkomne i klubben og byder naturligt ind med det, vi evner og har lyst til. Vi opmuntrer medlemmerne til at dele deres viden og færdigheder og bidrage til klubbens aktiviteter på deres egne unikke måder.

Vi værner om hinanden og passer på klubbens faciliteter og udstyr. Vi er opmærksomme på vigtigheden af at opretholde en god vedligeholdelse og respekt for vores fælles ressourcer, så de kan bruges og nydes af alle medlemmerne på lang sigt.

Munkebo Sejl- og Roklub - Syvstjernen 28 - 5330 Munkebo

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk