INDMELDELSE,- ANMODNING OM INSTRUKTION ELLER EVT. PRØVETIME, KAN AFTALES VED AT SKRIVE TIL VORES E-MAIL: munkebosejlogroklub@gmail.com

Nyt medlem?

Måske har du fundet os på vores hjemmeside, på Facebook eller bare har hørt om os.
Hvis det du har set eller hørt har skærpet din interesse for vores klub, så prøv at kontakt os på vores e-mail: munkebosejlogroklub@gmail.com.
Vi vil så vende tilbage til dig for at aftale en tid hvor du kan komme og se vores klub og prøve nogle aktiviteter – hvis du derefter stadig er interesseret, skal du melde dig ind i klubben, hvorefter vi skruer et program sammen til dig, så du hurtigst muligt kan blive frigivet og få fuld glæde af vores klub og de aktiviteter vi tilbyder.

Hvad koster det?

Det koster kun 2,5 kr. om dagen at være aktivt medlem – hvilket svarer til 900 kr. om året :-)

Kontingentet på 900 kr. betales senest 1. juni og gælder for et år.
Et aktivt kontingent giver adgang til alle vores aktiviteter.
Du kan også vælge at være passiv medlem hvilket koster 200 kr. om året.

Munkebo Sejl- og Roklub - Syvstjernen 28 - 5330 Munkebo

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk